Vägdag

Missade att skriva in förra veckans vägning men det var +-0 kg ändå så det spelar ju inte så stor roll att jag glömde. Idag är det ju också vägdag och jag brukar ju alltid väga mig direkt på morgonen innan frukost men glömde såklart av det. Vägde mig nu på kvällen istället och det visade exakt 110kg. Jippi! -10kg sedan jag började bry mig om vikten efter förlossningen. När det var vet jag inte exakt tyvärr :(

Nöjd ändå och om 1,5kg har jag nått mitt första delmål. Inskrivningsvikten på MVC.
Har också kommit i 2 par byxor som jag köpt för små. Mina vanliga vardagsbyxor hänger och slänger. För stora i midjan och i rumpan är dom slappa med. Skitkul!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0